Dovezi ca inca mai exista oameni frumosi

 

„Să știi că munții stau pe loc
Chiar dacă pietrele iau foc
Nisipul sub tălpi e cel mai fin
Doar după valurile ce vin
Doar noi doi, numai un noroc
Ce niciodată nu pleacă… 
Între noi, orice-ar fi, o să treacă!

Sunt cuvinte dintr-un cântec care, imediat după prima audiție, mi-a devenit imn. Îl cânt în gând, ca pe o rugăciune și mi-e scut de ploaie, de vânt, de răutățile de pe pământ.

Sensibilitatea timbrului vocal din spatele acestui cântec m-a îndemnat să caut mai mult, urmând să descopăr muzica sufletului meu. Alexandra Ușurelu este un artist special, e un artist care m-a făcut să mă simt recunoscătoare că am descoperit-o, mi-a pătruns în suflet și în casă, oriunde merg. O ascult de câte ori caut drumul spre liniște, o ascult când simt că sufletul mi-e inundat de iubire și lumină, o ascult de câte ori mă gândesc la oameni dragi, am ascultat-o în Ajun de Crăciun, alături de colinde, iar în călătoriile mele, când sunt întrebată care e cântecul preferat din țara mea, le cânt, cu drag „Suflet rămâi pur”.


Îmi place Alexandra pentru că respect artiștii care nu merg cu turma. Care nu poartă măști spre a aparține unui trend într-o industrie care vinde plastic. Îmi place Alexandra pentru autenticitate și simplitate, acea simplitate care transmite emoția muzicii care atinge suflete. Am trimis melodia „Când zâmbești” către oameni care aveau nevoie să-și amintească cât de speciali sunt. Sau către oameni cărora am simțit să le mulțumesc pentru existență. Alexandra, cu vocea ei minunată, m-a ajutat să împart, mai departe, zâmbete și lumină. „La capătul lumii”„Mai bine în doi”„Ceva se-ntampla cu noi”„Acesta-i sufletul meu”, „Prețul corect” sunt melodii care-mi vorbesc despre adevăratele valori ale vieții, despre autenticitatea oamenilor.

„Sunt omul sărac pe bogatul pământ
Pe mine mă cumpăr, pe mine mă vând
Vând tot pe nimic și nimicul îl vând
Sunt omul sărac pe bogatul pământ

Vând zâmbete calde pe lacrimi fierbinți
Vând negre păcate pe icoane cu sfinți
Vând ziua de ieri pentru ziua de mâine
Vând foame și sete pentru apă și pâine…”

15676459_1324745834255545_7713648261118119349_o
Foto credit: Gina Buliga

Ce nu știți, poate, despre Alexandra, e cât de mult își prețuiește publicul. Atât de mult încât a mers, personal să îi colinde, pe unii norocoși. Eu, din păcate, încă nu am ajuns la un concert al ei, dar este una din dorințele mele de suflet. Momentan hoinăresc prin lume, dar când voi reveni pe plaiurile natale, e unul din lucrurile pe care trebuie neapărat să le fac. Și să o cunosc, să îi strâng mâna, pentru că pentru mine, Alexandra nu e doar un artist. E încă o confirmare că nimic nu-i întâmplător, pentru că muzica ei a ajuns la mine într-o perioadă în care purtam măști spre a-mi ascunde sensibilitatea, de teama unei etichete cu numele „prea sensibilă” care mă mă făcea să îmi reprim, poate, cea mai frumoasă trăsătură a sufletului meu. Sensibilitatea din glasul Alexandrei și chipul ei de om bun m-au ajutat să înfrunt etichetele celor din jur și să mă arăt așa cum sunt azi, un om sensibil.

De curând, Alexandra a lansat o nouă melodie, „Ramai gândul cel dintâi”, o melodie creată și cântată cu sufletul, pentru oamenii „care umblă legați la ochi prin sufletul nostru, iar noi îi acceptăm și îi primim așa, deși știm că sunt „fum dintr-un foc de suflet bun”, așa cum spune Alexandra însăși.

Fiecare avem în noi, o parte a sufletului unde totul e pur, simplu și frumos. O parte albă de inimă care e în echilibru cu tot ce înseamnă natură, iubire și oameni. Cât de ascuns este acest colț de suflet diferă de la om la om, însă eu am crezul că muzica Alexandrei atinge acea parte, oricât de pierdută ar fi.  Mulțumesc că exiști, Alexandra Ușurelu!14718714_10211291539672155_1582600035054741152_n

Bucăți de suflet, puse în cuvinte.

1 gând despre „Dovezi ca inca mai exista oameni frumosi”

Lasă un răspuns

